Salute in l'invernu (2)

Precauzioni per l'assistenza sanitaria in l'invernu

1. U megliu tempu per l'assistenza sanitaria. L'esperimentu prova chì 5-6 am hè u climax di u clock biologicu, è a temperatura di u corpu aumenta. Quandu vi alzate à questu tempu, sarete energicu.

2. Mantene caldu. Stà à sente a previsione di u tempu à tempu, aghjunghje vistimenti è facilità di mantenimentu caldu mentre a temperatura cambia. Immergete i vostri pedi in acqua calda per 10 minuti prima di andà in lettu. A temperatura di l'ambienti deve esse adattatu. Se a temperatura di l'aria condizionata ùn deve esse troppu alta, a diferenza di temperatura in l'internu è fora di a stanza ùn deve esse troppu grande, è a diferenza di temperatura in l'internu è fora di a stanza deve esse 4-5 gradi.

3. U megliu effettu di ventilazione hè di apre a finestra à 9-11 am è 2-4 pm ogni ghjornu.

4. Ùn esercite micca casually in a matina. Ùn esse troppu prestu. Parechje persone sceglienu di fà esercizii di a matina prima di l'alba o ghjustu prima di l'alba (circa 5:00), pensendu chì l'ambiente hè tranquillu è l'aria hè fresca. In fatti, questu ùn hè micca u casu. A causa di l'effettu di rinfrescante di l'aria vicinu à a terra in a notte, hè faciule fà una strata d'inversione stabile. Cum'è una tapa, copre l'aria, facendu difficiuli per i contaminanti in l'aria vicinu à a terra per sparghje, è in questu tempu a cuncentrazione di contaminanti hè a più grande. Per quessa, l'eserciziunisti di a matina anu da esse cunsciente di evità stu periodu di tempu, è sceglie dopu à l'alba, perchè dopu à l'alba, a tampiratura principia à risurrezzione, a capa d'inversione hè distrutta, è i contaminanti sparghje. Questa hè una bona opportunità per l'esercizii matinali.

5. Ùn sceglite micca boschi. Parechje persone crèdenu chì quandu facenu esercizii matinali in u boscu, ci hè abbastanza ossigenu per risponde à a dumanda d'ossigenu durante l'esercitu. Ma questu ùn hè micca u casu. Perchè solu cù a participazione di u sole, a clorofilla di e piante pò fà a fotosintesi, pruduce l'ossigenu frescu è libera assai diossidu di carbonu. Dunque, u boscu verde hè un bonu locu per caminari in u ghjornu, ma micca un locu ideale per l'eserciziu in a matina.

6. E persone di età media è vechja ùn deve micca fà esercizii di a matina. A causa di l'infartu di u cori, l'ischemia, u disordine di a freccia di u cori è altre malatie di e persone di mezza età è anziani, l'attaccu piccu si trova 24 ore à ghjornu da a matina à meziornu. Duranti stu periodu, soprattuttu in a matina, l'eserciziu inducerà disordini di freccia cardiaca seriu, ischemia miocardica è altri accidenti, è ancu portanu à cunsiquenzi catastròfichi di morte súbita, mentre chì l'eserciziu raramente si faci da a tarda à a sera.

7. Perchè ùn ci era micca acqua per beie per a notte, u sangue era assai viscosu in a matina, aumentendu u risicu di bloccu di i vini sanguini. Dopu s'arrizza, l'excitabilità di u nervu simpaticu aumenta, a freccia di u core aumenta, è u core stessu hà bisognu di più sangue. 9-10 am hè l'ora di a pressione di sangue più altu in u ghjornu. Per quessa, a matina hè u tempu di parechje colpi è infarti, chì hè chjamatu u tempu diavulu in a medicina. Dopu à a matina, beie una tazza d'acqua bollita pò rinfurzà l'acqua in u corpu, è hà a funzione di lavà l'intestini è u stomacu. Una ora prima di pranzi, una tazza d'acqua pò bluccà a digestioni è a secrezione, è prumove l'appetite.

8. Dormi. L'"orologio biologicu" di u corpu hà un riflussu bassu à 22-23, cusì u megliu tempu per dorme deve esse 21-22.

Avemu spiegatu sopra chì pudemu sceglie diverse metudi di assistenza sanitaria in diverse stagioni. Avemu da sceglie i metudi di assistenza sanitaria chì sò adattati per noi secondu e stagioni. L'assistenza sanitaria in l'inguernu hè assai sfarente di l'altri staggione, per quessa, duvemu avè qualchì cunniscenza generale di l'assistenza sanitaria in l'invernu.

Attenti à a pressione sanguigna in l'invernu


Tempu di pubblicazione: 26-oct-2022