L'ova anu una bacteria chì vi pò fà vomitu, diarrea
Stu microorganismu patogenicu hè chjamatu Salmonella.
Ùn pò micca solu sopravvive nantu à a cunchiglia d'ovu, ma ancu attraversu i stomate nantu à a cunchiglia è in l'internu di l'ovu.
Pone l'ova accantu à l'altri alimenti pò permette à a salmonella di viaghjà in u frigorifero è di sparghje, aumentendu u risicu di infezzione per tutti.
In u mo paese, u 70-80% di tutti l'avvelenamentu alimentariu causatu da i batteri hè causatu da Salmonella.
Una volta infettati, i picculi partenarii cù una forte immunità pò sperimentà sintomi cum'è u dulore abdominal, diarrea, nausea è vomitu in pocu tempu.
Per e donne incinte, i zitelli è l'anziani cù una immunità bassa, a situazione pò esse più cumplicata, è pò esse periculosa per a vita.
Certi pirsuni si dumandanu, dopu à manghjà per tantu tempu, ùn ci hè mai statu un prublema? L'ova di a mo famiglia sò tutte compru in u supermercatu, duverebbe esse bè?
Prima di tuttu, hè veru chì micca tutti l'ova seranu infettati cù Salmonella, ma a probabilità di infizzione ùn hè micca bassu.
L'Istitutu Anhui di Supervisione è Inspezione di a Qualità di u Produttu hà realizatu teste di salmonella nantu à l'ova in i mercati è supermercati Hefei. I risultati di a prova dimustranu chì a taxa di contaminazione di Salmonella nantu à i casci d'ova hè di 10%.
Questu hè, per ogni 100 ova, pò esse 10 ova chì portanu Salmonella.
Hè pussibule chì sta infizzione si faci in u fetu, vale à dì una gallina infettata da Salmonella, chì hè passatu da u corpu à l'ova.
Puderia ancu esse durante u trasportu è u almacenamentu.
Per esempiu, un ovu sanu hè in cuntattu strettu cù un ovu infettatu o altre alimentu infettatu.
Siconda, u nostru paese hà esigenze chjaru per a qualità è a qualità di l'ova, ma ùn ci hè micca una regulazione stretta nantu à l'indicatori microbiali di l'ova di cunchiglia.
Vale à dì, l'ova chì avemu cumpratu in u supermercatu pò avè cunchiglia cumpleta, senza escrementi di pollo, senza giallu in l'ova, è senza oggetti stranieri.
Ma quandu si tratta di microbi, hè difficiule di dì.
In questu casu, hè veramente difficiule per noi di ghjudicà se l'ova compru fora sò puliti, è hè sempre bonu per esse attentu.
U modu per evità di esse infettatu hè in realtà assai simplice:
Passu 1: L'ova sò guardati separatamente
L'ova chì venenu cù i so propii scatuli, ùn l'impaccate micca quandu avete cumprà, è mette in a frigorifera inseme cù e scatuli.
Evite a contaminazione di l'altri alimenti, è ancu impedisce chì i batteri di l'altri alimenti contaminanu l'ova.
Se tenete un ova in a frigorifera, pudete ancu mette l'ova in a freccia. Se ùn avete micca unu, cumprà una scatula per l'ova, chì hè ancu assai còmuda d'utilizà.
In ogni casu, ùn mette nunda in u vasu di l'ova, è ricordate di pulizziari spessu. Ùn toccu l'alimentu cottu direttamente cù a manu chì tocca l'ovu.
Passu 2: Manghjate ova bè cotti
Salmonella ùn hè micca resistente à a temperatura alta, finu à ch'ella hè calata finu à chì l'ovu è u biancu sò solidificati, ùn ci hè micca prublema.
Tempu di post: Jul-15-2022